Pe căldura asta noi am topit prețurile!

Pensiunea Santa Fe SuceavaFie ca vizitam Suceava,fie ca suntem in vizita la neamuri sau pe la manastirile aflate in zona la un moment dat avem nevoie sa ne si cazam undeva caci nu toti avem prieteni in Suceava.Si dupa ce ne-am minunat de frumusetile locului si de alte lucruri poate mai putin placute cum a fost si cazul meu in Suceava, trebuie sa ne minunam si de bunatatile traditionale zonei care ne sunt aduse la pensiuni si pe la hotelurile din zona.
Acum ceva vreme am ajuns in Putna in vizita la un prieten care acum este in Anglia iar cu ocazia si prin intermediul lui am putut vizita locurile ce neaparat trebuie vazute de orice roman.Dar pana sa ajung in Putna am ramas o seara in Suceava sa vad si eu despre ce este vorba in orasul ala si am ramas oarecum surprins ca in oras erau chiar prea multi cersetori peste care eu am trecut cu usurinta pentru ca nu mai cred in povestile lor demult.Nu prea ma astept in orasele mari sa fie foarte multi cersetori si mai ales in locuri publice unde exista si paza ori jandarmerie dar asta e o alta poveste.Revenind la seara respectiva clar eu nu aveam unde sa ma cazez la prieteni ceva in Suceava asa ca a trebuit sa dau un ochi pe net sa vad preturi si locuri inde ma pot caza.Desi oferta era destul de bunicica la vremea respectiva dau o cautare dupa hotel suceava pe prietenul nostru Google si printre hotelurile ceva mai mai si scumpe dau peste Pensiunea Santa Fe aceasta incadrandu-se mai bine pretentiilor mele si bugetului alocat pentru cazare.

Baie Santa Fe

Imagine: pensiuneasantafe.ro

Primul lucru la care ma uit eu atunci cand caut cazare printr-o pensiune, este baia in care trebuie sa fie destul loc sa ma misc in voie,desi nu urmaresc sa intorc un Mercedes prin baie dar totusi o baie minuscula in care nu te poti misca, mai degraba e o camara in loc de baie.Santa Fe m-a multumit cu aceasta parte a pretentiilor mele pentru ca dupa cum puteti vedea si in imagine loc este destul.

 

 

Cat despre camerele disponibile care sunt destul de incapatoare nu am nimic de comentat pentru ca din punctul meu de vedere sunt ok.Pana la urma nu mergi intr-un oras oricare ar fi el sa stai inchis in camera de hotel sau a unei pensiuni in cazul meu si mai ales ca am ramas o singura seara acolo.

camera Santa Fe

Imagine: pensiuneasantafe.ro

Camera luata de mine a avut mai mult decat mi-a trebuit mie:

  • Mic dejun inclus
  • Acces internet gratuit wireless si prin cablu
  • Room service
  • Aer conditionat
  • TV flat screen
  • Mini bar
  • Telefon in camera
  • Baie cu dus
  • Uscator de par
  • Halate si papuci
  • Sistem control acces pe baza de cartele
  • Senzor de fum in camere
  • Balcon

Dupa ce m-am simtit bine in oras am revenit in camera unde m-am odihnit, dupa care a trebuit sa iau un tren la care nu pot avea cuvinte de lauda dat fiind faptul ca era un amarat de personal cu o viteza de maxim 30 km/ora.Am crezut ca nu mai ajung,dar pana la urma odata ajuns in Putna am reusit sa imi revin dupa drumul plictisitor.Povestea din Putna este o alta poveste despre care nu voi scrie azi.