Inregistreaza-te acum GRATUIT si CASTIGA BANI

ploua cu baniInregistreaza-te acum GRATUIT si CASTIGA BANI,incarca-ti telefonul gratis,castiga bani din click-uri si cu alte porcarii de genul este plin facebook-ul si orice alt site,retea de socializare,blog-uri si alte locuri dar pana la urma nimeni nu castiga nimic,cel putin nu cei care fac reclama la mizeriile respective.

Nu a venit nimeni sa imi spuna…bai,am facut 100 de lei din dat click-uri de 3 ori pe zi sau ca am citit niste articole si nici nu cred ca va veni vreodata cineva sa imi spuna asa ceva din 4 motive:

  1. nu exista nimeni sa castige bani din click pe reclame.
  2. nimeni nu plateste un individ sa faca ce oricum din greseala va face,adica sa dea click pe o reclama.
  3. eu nu il voi crede.
  4. poate il mai si pocnesc.

Toate porcariile astea ocupa timpul celor care nu au ce face visand mere de aur si oua vopsite gata,uitand ca munca este cea care iti aduce un venit in buzunar.

One thought on “Inregistreaza-te acum GRATUIT si CASTIGA BANI

  1. Pingback: Top 10 articole din blog | Ce Blog

Comentariile sunt închise.