Conținut nou

Online Ro TvCa si continut nou pe blog in afara de postarile zilnice sau cel putin la 2 zile,exceptand weekend-ul cand m-am hotarat sa imi iau si eu liber si sa ma aliniez cu toate site-urile si toti bloggerii care sambata si duminica nu scriu nimic,nu e nimic nou pe CE Blog,dar de la mine pleaca un alt proiect micut de Tv Online disponibil tuturor doritorilor si celor ce nu se pot uita la tv-urile romanesti fara sa plateasca un abonament lunar pe internet sau mai stiu eu din ce motive.
Imi laud proiectul deoarece la fel ca si pe adresa veche am pastrat regula de baza: FARA RECLAME.

Cel putin nu reclame obositoare pe site,in playere si pe unde mai se pot pune,ci am doar un banner sus de tot si atat.Din aceste motive voi apela la functiile PayPal pentru donatiile venite din partea vizitatorilor si utilizatorilor.Utilizatori vor fi deoarece momentan continutul este unul gratuit si accesibil oricarui vizitator dar voi adauga continut pentru care va fi necesar crearea unui cont pe site,bineinteles gratuit.In viitor proiectul va fi unul ceva mai privat pe baza de conturi.

Link-ul catre noul meu proiect executat in aproximativ 5 zile il aveti de azi sus in meniu in tab-ul Tv