Anunțuri gratuite

Anunturi gratuiteIn disperarea noastra de a gasi un site de anunturi unde sa nu fie tot felul de utilizatori si firme care sa posteze tot felul de anunturi despre tot felul de porcarii am dat peste BizCaf.ro unde momentan nu am vazut asemenea anunturi.

Ce ziare cu anunturi cu locuri de munca?

Ce reclame cu imobiliare de vanzare si inchiriere?

Acum online-ul e la putere si slava domnului avem de unde alege din miile de site-uri cu anunturi gratuite.Problema e ca mai multe site-uri de anunturi gratuite,mai multe tepe si anunturi venite de la toti cei care se plictisesc.In ziua de azi se posteaza un anunt pe mai multe site-uri in speranta ca pana la urma obiectul vandut prin intermediul online-ului se va vinde mai repede.

Bun,acum sa revin la Bizcaf.ro care iti ofera posibilitatea sa publici anunturi gratuite, de mica publicitate. Vei gasi usor pe Bizcaf.ro anunturi interesante si vei putea intra rapid in legatura cu cei care le-au postat.Gasesti anunti de vanzari,cumparari si inchirieri imobiliare,masini,prestari servicii,animale,agricole,locuri de munca si eventimente din ce am vazut eu pe site.

Momentan pana azi <01.08.2013> sunt pe site urmatoarele categorii si numar de anunturi in fiecare categorie:

Iar categoria care m-a atras pe mine in primul rand a fost cea de obiecte gratuite unde lumea ofera tot felul de chestii am zis eu dar dupa ce am intrat am ramas dezamagit deoarece am gasit anunturi cu site-uri gratuite,tv online,vrajitoare si executari de lucrari.Din punctul meu acesta este defectul principal al oricarui site de anunturi gratuite.Nici un administrator nu verifica anunturile adaugate si categoria in care sunt introduse aceste anunturi.

Poate voi face o oferta de administrare a acestor anunturi deoarece nu imi place ca pe un site de anunturi lumea sa isi bata pur si simplu joc de munca administratorilor.Acum ceva vreme am avut si eu un site de anunturi gratuite la care am renuntat deoarece nu aveam timpul necesar prelucrarii anunturilor.