Modificări blog

CE Blog ScreenDupa cum unii au observat cu cateva zile in urma am inceput sa modific grafica la blog iar rezultatul final este aceasta.Ca noutati pentru grafica am inceput cu un nou logo,o noua imagine de fundal,fiecare widget are si el la randul lui fundal si daca tot ajunsesem la widget-uri am rearanjat si continutul acestora,iar in partea de jos am adaugat cateva widget-uri.

In materie de SEO ma pot lauda cu link-uri prelucrate ceva mai bine,sitemap-ul blog-ului este acum plin si indexat corect in Google si Bing cu toate link-urile existenrte in blog,aproximativ 1800 de link-uri.Mai urmeaza sa indexez link-urile si in Yahoo pentru a fi gasit si pe cautarile de pe Yahoo.

Rezultatul din momenul de fata chiar imi place cum a iesit dandui blog-ului un aer de vara,dar la toamna voi face noi modificari pentru a alinia blog-ul la sezonul respectiv.

Mai jos aveti un poll la care va rog pe toti sa raspundeti pentru a avea o idee despre parerea voastra,iar daca aveti ceva in plus de spus puteti folosi comentariile.

Si pana nu uit butonul de Prima Pagina am decis sa il scot,dar aceeasi functie face logo-ul blog-ului.Pentru a reveni pe prima pagina dati click pe logo.

[yop_poll id=”2″]