Te-ai gândit vreodată ?

Sezlonguri lemnCati dintre noi s-au gandit la microbii ce ii ducem acasa sau la bolile de piele ce le putem lua dupa o zi de plaja?

Nu cred ca se gandesc prea multi la chestiile astea si pana la urma nici eu pana azi,cand unicul neuron si ala agitat de la caldura m-a facut sa ma gandesc la transpiratia de pe sezlong-uri.

Sezlong-urile sunt disponibile pe plaja in varianta de plastic sau de lemn si gandindu-ma eu la povestea cu microbii de pe ele mi-am pus o intrebare simpla: Oare le curata cineva?

Daca le curata asi fi curios de metoda si produsele folosite.

Oricum cred ca expunerea la soare pe unul din sezlong-urile astea ma face sa ma gandesc la toti microbii si transpiratia lasata de cei ce au inchiriat acel sezlong.Sa nu imi spuna cineva ca omul responsabil cu curatarea lor vine dupa fiecare chirias de sezlong sa curete si sa spele acel sezlong, ca nu cred.

La fel ca interactionarea cu mijloacele de transport si preluarea microbilor din autobuze ori metrou la fel cred ca este important ca cineva sa se gandeasca sa foloseasca mai cu atentie obiectele folosite pe plaja de multi prea multi oameni.