Lansări de stil

Herren TrendsNu ca asi fi eu vreun model masculin sau ceva de genul, dar de anu trecut observ ca unele persoane cunoscute mie incearca sa copieze un stil propriu.De exemplu ma dadusem intr-un timp pe stil office dupa care persoane foarte sportive de altfel, le vad la fel de office ca si mine dupa care bineinteles am renuntat la stilul office deoarece nu prea imi plac plagiatorii😛

Dupa o alta perioada de timp ceva amici m-au vazut cu tot felul de zorzoane precum bratari sau inele cu diverse semnificatii.Nu a durat foarte mult si bineinteles trebuiau sa aiba si ei inele de genul avute de mine.

Dovezile si exemplele pot continua dar nu le vad necesare cum de asemeana nu vad necesara plagierea mea sau a stilului meu.Poate voi fi de acord cu ea atunci cand voi fi pe la tv..pana atunci sa isi creeze fiecare stilul propriu.

De ce am impresia ca ma copiaza lumea?

Pentru ca pana in momentul ala stilul meu sau brizbrizurile, la ei nu existau.Cum m-au vazut pe mine hop..si ei.Bineinteles ca nu e doar o impresie date fiind dovezile si oricum nu ma consider o persoana extrem de stilata sau care sa dea tonul la un stil anume…sunt altii sa faca asta.Eu oricum voi purta tot ce imi place mie si ce imi vine mie bine dar cred ca fiecare avem stilul nostru propriu