De ce crezi în natural

suc naturalDe foarte multe ori aud si vad in jurul meu oameni care desi traiesc in 2013 si Romania in care orice pentru bani e o regula de bun simt,inca mai cred in povestea sucurilor naturale si produselor traditionale.

Desi am mai scris pe blog cu ceva timp in urma despre produsele traditionale si sucurile astea naturale vad ca nu m-am facut inteles..poate ca nu am explicat eu bine,desi cred ca e la mintea cocosului..sau nu,ca orice produs cumparat din magazin e in orice fel vrea,doar natural si traditional nu este.

Ma rezum astazi numai la orice suc natural vrei tu spunand ca in momentul in care il cumperi poti  crede ca e natural pentru simplu fapt ca scrie pe eticheta.Dar iti spun eu care am lucrat cu asa ceva,ca orice suc ce contine potentiatori de aroma,sau aroma de x sau y,acidifianti,acid citric,sau conservanti nu mai este 100% suc natural.

Pe eticheta sucurilor naturale mai este o chestie pe care multi nu o sesizeaza si nu fac diferenta sau nu stiu sa faca acea diferenta,si aici dau un exemplu.

Luam un suc de capsuni si banane,foarte bun de altfel si bla bla bla….dar privind cu atentie eticheta scrie pe undeva ca de fapt este suc de capsuni cu aroma de banane.

Zilele trecute am fost imbiat cu suc de rosii care eu nu vreau sa-l beau pentru ca folosesc sucul la ciorbe sau mancaruri nu sa il beau si pana la urma sucul de rosii tot pasta de tomate e,doar ca cu mai multa apa :)).

Revenind la povestea cu imbierea,m-am contrazis cu persoana in cauza pe subiectul naturaletii acelui suc de rosii.Disperat ca povestea cu sucul natural revine in viata mea iar si iar am luat cutia si am aruncat o privire asupra ingredientelor trecute si nu am fost surprins sa aflu ca pana si acel amarat de suc de rosii avea 6 E-uri.Adica 6 chestii care in mod normal nu au ce cauta intr-un suc de rosii.

Lamurindu-ma inca odata eu,caci persoana ce ma imbiase mai devreme cu acel suc nu era foarte convinsa de ceea ce spun eu,am renuntat.Nu pot sa cred ca si in ziua de azi cineva mai crede ca pe producator chiar il intereseaza sa iti vanda tie ceva de calitate si bun la sanatate.Producatorul nu poate sa nu bage tot felul de minuni in sucuri pentru ca altfel ba se strica repede ori nu au gustul potrivit pentru a te face pe tine clientul sau permanent.

Atunci cand vreti sa beti un suc 100% natural mergeti in piata fain frumos  si alegeti fructe/legume romanesti dupa care spalate le treceti prin roboti,blendere si alte casnice de facut praf legumele si fructele.