Canicula și disperarea

apa murdaraAstazi a fost prima zi de canicula anuntata pe la noi caci pana acum am avut tot 30 si ceva de grade si parca nu a fost asa canicula pana nu au inceput televiziunile sa trambiteze caldura.

In graba noastra de a scapa cat mai repede de caldura si de transpiratie facand nimic uitam ca acea graba ne impinge sa facem lucruri care in mod normal nu le-am face.Lucruri precum baile in ape murdare pline de gunoaie,pet-uri,cioburi,pesti morti si alte mortaciuni.

Stau si ma minunez de disperarea unora de a face baie de parca acasa nu mai au apa la robinet sa faca baie sau un dus rapid pentru a se racori putin.Nu,noi trebuie sa iesim ca disperatii de viata sa ne aruncam in ape pline de mâl,pesti morti si pet-uri.Acasa daca la robinet vine cateodata apa ruginita sau colorata din varii motive ne este scarba si ne minunam de acea apa dupa care incepem sa dam ca toti descreieratii telefoane pe la cei ce se ocupa de aceste ape.

La fel cum nu vreau sa ma inghesui sa fac plaja intre mii de oameni de parca nu am mai vazut apa,mare si nisip,exact asa nu ma simt disperat sa ma arunc in ape mizerabile.

Oameni buni daca va pretati sa faceti baie pe unde apucati de parca nu ati mai vazut apa la viata voastra macar aveti grija unde va aruncati sau daca aveti deosebita placere de a face baie in ape mizerabile macar nu mai faceti figuri si va dati in stamba de parca ati fi nu stiu cine ca nu sunteti decat patetici.

Eu nu am inteles niciodata de ce unii se duc sa se racoreasca in ape mizerabile cand pot merge in locuri mult mai bune si nici nu vreau sa inteleg pentru ca pentru mine e ceva inexistent faptul de a te arunca intr-o apa unde mor oameni si o apa plina de reziduri.Sa mai spun ca atu-ul meu nu e innotul?