M-am plictisit

ce blogDe tema actuala bineinteles.Desi am folosit tema o perioada a venit vremea schimbarii ei.Ca orice alt lucru din viata mea,tematica blog-ului ma plictiseste deja,iar in zilele viitoare urmeaza sa gasesc alta mai potrivita mie si continutului din blog.

Cred ca in locul acestei teme albicioase voi planta una mai albastra sau ceva cu albastru nush stiu exact..voi decide cand voi vedea tema cum lucreaza live in alta parte.Pe blog-urile si site-urile pe care m-am dat pana acum nu am gasit nici o tema potrivita gustului meu asa ca voi cauta in continuare.

Desi poate voi gasi tema destul de repede va tebui sa o prelucrez necesitatilor mele pentru ca temele predefinite au destule lipsuri care va trebui sa le completez eu cu ce trebuie.Deci iar voi lucra la SEO pana imi ies din minti,iar voi edita limba temei,iar voi edita link-uri si butoane pentru ca nu sunt toate asa cum vreau eu.

Daca aveti ceva propuneri puteti sa imi lasati link-uri si propuneri in comentarii.