2 zile și un energizant

energy drinkDesi am zis de mai multe ori ca renunt la afacerea cu energizantele caci deja mie imi fac mai mult rau decat bine,parca tot nu ma pot abtine si odata pe saptamana tot pun mana pe un energizant ceea ce nu e neaparat bine.

Desi cu ceva vreme in urma serveam cate 3- 4 energizante la zi fara sa patesc nimic de la ele,acum daca pun mana pe unu singur la o saptamana sau 2 imi face foarte rau acel energizant.

Poate ati observat ca am lipsit cu desavarsire de peste tot de pe online cat si de pe offline,din cauza acestui energizant baut acum 3 zile.In loc sa ma energizeze acel energizant mi-a tras o stare de somnolenta valabila 2 zile in care pur si simplu nu am facut nimic.M-am simtit de parca eram batut,oasele ma dureau si am dormit 60 de ore din 72.Cand nu am dormit am baut eu cafea dar pur si simplu era degeaba ca nu imi puteam reveni.

Pana la urma cred ca voi renunta la ele caci nu sunt ok din cauza lor.Inainte ma jucam eu cu ele dar acum se cam joaca ele cu mine si asta nu imi place.