Pagerank Uriaș

Google Page RankAzi noapte dupa ce mi-am batut capul cu SEO vreo 3 ore de nu mai stiam ce si cate pagini am deschis m-am pus in pat la tv sa adorm si eu si cand am adormit pana la urma am inceput sa visez si eu ceva.🙂
Desi nu mi se intampla sa visez atunci cand dorm din motive nestiute de mine,azi noapte am visat un pagerand urias care venise dintr-o data la blog.Mai exact se facea ca dupa ce am lucrat aseara la blog m-am trezit ca blog-ul avea Page Rank 7 si ma intrebam tot in vis cum e posibil asa ceva.Cum e posibil ca de la PageRank 1 cat are acum blog-ul in realitate,sa ajunga direct la PR 7.
Nu stiu daca blog-ul va ajunge sa aiba un PR asa mare dar eu sper sa ajunga la PR 3.
Un page rank 7 este cam mare pentru un blog de orice nisa iar daca mi s-ar intampla asa ceva ar fi primul meu blog sau site care ar avea un PR asa mare.
Nu ar fi o noutate un PR 2 sau PR 3 pentru ca am mai avut site-uri cu pagerank de genul dar PR 7 ar fi socant,cel putin pentru mine.