De ce nu explodează sucul ?

suc acidulatDe multe ori mie unu personal mi se intampla inainte cat si in ultima perioada,sa scap din mana sticla de suc pana acasa pentru ca uneori sunt prea comod sa mai iau si plasa pentru o simpla sticla de suc.Inainte cand luam o cola sau alt suc acidulat,mi se mai intampla sa il scap si sa raman fara suc pana acasa deoarece exploda si nu mai aveam ce duce acasa.

Acum cand mai scap cate o sticla pe jos chiar nu are treaba indiferent de firma si culoarea sucului.

Exploziile erau in voga si atunci cand lasam sucurile in congelator dar acum 2 zile, plecand de acasa pe graba mi-am luat suc si l-am aruncat in congelator pentru a se raci mai repede.Ideea era ca nu trebuia sa plec de acasa,ci sa racesc sucul pentru a beneficia de el rapid.

Dupa ce am primit un telefon care ma solicita in alta parte a orasului nu am mai sesizat ca sucul a ramas in congelator de unu singur fara sa aiba paza :))

Astazi cand am revenit acasa dupa 2 zile surpriza! Sucul era intreg si numai bun de consumat pe caldura asta.Am stat eu astea 2 zile cu gandul la suc deoarece nu eram foarte sigur ca e in congelator sau in frigider,desi procentajul era de 80% – 20% ca el sa fie in congelator.