Cea mai la indemana imprimanta

LG Pocket PhotoFiind obisnuiti cu imprimantele de birou care de multe ori nu functioneaza asa cum trebuie,de multe ori renuntam sa scoatem poze pentru ca ba consuma prea multa cerneala ori cerneala e de proasta calitate si pozele nu iasa cum vrem noi.Acum avem disponibila o imprimanta ce nu ne tine langa ea in casa sau la birou pentru a printa imaginile sau documentele necesare in momentul respectiv.

LG ne aduce imprimanta portabila pentru smartphone-ul nostru ce o putem folosi in parc,la scoala,pe plaja la mare,la munte,si cam oriunde in lumea asta unde ne aflam.Imi place ca aceasta imprimanta nu ma pune sa stau in casa in cazul meu unde Hp-ul pe care il am nu vrea sa printeze ceea si cum vreau eu.Dupa o reumplere de cartuse,pentru ca este mai ieftina solutia aceasta pentru multi dintre noi,culoarea neagra nu ma mai ajuta deloc dat fiind faptul ca desi cartusul este plin,atunci cand dau print pe alb-negru ma trezesc ca merge in gol,pagina iesind din imprimanta goala.De ceva vreme ma gandesc sa iau ceva nou si alt model pentru ca am inceput sa ma satur de improvizatii,schimbari si inlocuiri de cartuse pentru a face ce vreau eu.Asa ca in urma acestor dezavantaje pe care le am cu HP-ul meu,cat de curand sper sa ajung la aceasta imprimanta portabila de la LG.

Chiar daca este strict pentru smartphone,nu ma gandesc ca nu mai pot printa de pe calculator documentele sau imaginile,pentru ca solutia este simpla;le mut pe telefon si apoi le scot de acolo.

Cateva specificatii despre imprimanta portabila LG Pocket Photo:

LG Pocket Photo

LG Pocket Photo

LG Pocket Photo3

Imprimanta fara cerneala; 2×3″(Z2.0): zero ink; pairing NFC (pasiv); Bluetooth & USB sync (Android); Interfata micro-USB(incarcare/ USB tip A/ Bluetooth 2.1 + EDR(wireless)

 

 

 

LG Pocket Photo dispune de servicii avansate de printare a fotografiilor şi oferă soluţii excelente de conectare wireless, fiind un partener ideal pentru smartphone-urile Android