Respingere afiliere

Respingere profitshareDesi promovez pe diverse site-uri produsele emag de multa vreme si am scos si bani din asta astazi dupa ce am trecut si eu la noua versiune profitshare 2.0 de la prima ca sa fiu in ton cu lumea am primit 2 notificari in care mi se transmitea ca emag a respins dupa cel putin un an de promovare a produselor lor pe CE Blog,blogul.Deci am ramas destul de surprins sa vad  aceasta decizi care nu si-au motivat-o in nici un fel.Vazand ca motivare nu exista am decis sa le scriu si sa le cer sa motiveze decizia lor.

Dupa ce am decis sa renunt la afilierea cu cei de la 2parale care daca vorba vine sunt niste tepari grosolani din experienta colegilor avuta cu ei,care la un moment dat sau altul s-au trezit cu comisioane respinde chiar daca comenzile au fost plasate si platite.

Nu inteleg de ce se chinuie unii sau altii sa isi faca rost de site-uri sau blog-uri afiliate daca nu isi platesc proprietarii acestor site-uri sau blog-uri.

Pana la urma noi cei care ne afiliem la diverse chestii sa promovam altfel de chestii si produse ne pierdem ceva timp sa incercam in functie de vizitatorii avuti sa aducem promotiile cele mai avantajoase lor.

Asa ca dupa cum ve-ti vedea in nici o parte a blog-ului nu vor mai aparea mesaje,bannere sau orice link ce are legatura cu/catre, sau vine de la emag.