Groupama rezolva problema

Groupama AsigurariCel putin odata in viata ni se poate intampla sa avem diverse probleme cu apa sau cu curentul ori cu gazele,ori din cauza noastra ori din cauza vecinilor.Atunci cand crezi ca ai inchis apa in casa ai oprit curentul sau ai inchis bine toti robinetii de la gaz si stai linistit in privinta lor se poate intampla sa ai probleme cu ele din cauza vecinilor care mai nou multi dintre ei,plini de ganduri si probleme aleg sa arunce casa lor in aer,crezand ca scapa de probleme.Ei pot scapa dar inainte sa ia masuri agresive impotriva vietii si proprietatii lor nu se gandesc ca mai au si vecini care pot suferi din cauza masurilor lor anti viata.
Asta se poate intampla in cazul in care ai vecini de tot soiul.Mie personal nu mi s-a intamplat asa ceva dar in schimb fiind plecat din tara m-am trezit in miez de iarna ca a puscat o teava de apa micuta intr-adevar dar care la un moment dat putea face ravagii.Stand eu linistit bine mersi in tari cu o situatie mai buna ca a noastra m-am trezit cu un telefon care ma anunta ca am apa in casa si ca vecinii au de suferit din cauza asta.Primul lucru la care m-am gandit cu groaza ce e adevarat a fost paguba vecinilor care trebuia acoperita deoarece problema se declansase la mine in casa.
Pe atunci nu aveam apartamentul asigurat la nimeni si am scapat ieftin deoarece nu a trebuit sa imi acopar cheltuielile de reparatie pentru apartamentul meu si atat,caci vecinii ce au avut de suferit din cauza apei de la mine au avut materiale de constructii ramase de la renovare,asa ca m-am linistit putin.

Dar pana sa ajung in tara sa vad despre ce este vorba,a trebuit sa dau multe telefoane la amici si prieteni care sa rezolve problema mai rapid decat puteam eu ajunge in tara,lucru care l-au si facut de altfel.Daca eram asigurat nu imi faceam nici o grija in privinta banilor necesari reparatiilor mele sau ale vecinilor,dar acum Groupama ma linisteste rezolvand ei problemele bugetului.Bineinteles ca atunci cand faci totul din proprie initiativa,mai exact sa arunci in aer blocul sau sa dai drumul la ape si sa pleci de acasa nici o asigurare nu te ajuta la nimic pentru ca nu e decat din vina ta.Atunci cand vina iti apartine in totalitate poti avea 100 de asigurari ca nimeni nu plateste nimic.