Update cod penal

noul cod penalCam asta trebuie sa imi fac eu creierasului meu…un update despre codul penal.Ma refer doar la reintroducerea insultei si a calomniei in penal,despre care eu stiam conform ultimelor cunostiinte ca erau deja fapte cu iz penal.Ce nu stiam eu fiind plecat in 2007 pana mai incoace este faptul ca in anul 2007 aceste doua fapte au fost scoase din penal,oferindu-le unor persoane posibilitatea sa spuna orice,oricand si despre oricine vor ei fara a pati nimic.

Oferind pe tava destrabalarea verbala a peroanelor lipsite de bun gust si bun simt multe alte persoane au auvut de suferit ei neavand nici o unealta concreta la indemana,inafara unei batai zdavene aplicate persoanelor lispete de bun simt.

Odata cu acest update pe care vreau sa m-il fac ar trebui sa imi redobandesc cunostiintele codului rutier innoit de cateva ori de ultima data cand eu am accesat aceste informatii.Deci mai pe scurt am multe de invatat🙂