Constantin Pascu………Cine e?

Pentru cei ce nu știau despre acest Contantin Pascu,printre care mă număr și eu,astăzi am aflat că el a creat ceva util pentru casa noastră,iar acest ceva poate fi folosit zi de zi în locuințele noastre.De câteva luni mă tot bate gândul,deși nu destul de tare,să îmi iau și eu acest ceva pentru că îl văd un aparat destul și poate foarte util în casă…la prima vedere am spus că neah…ce să fac eu cu așa ceva dar gândindu-mă mai bine chiar m-am decis să îmi achiziționez una bucată aparat minune🙂

Constantin Pascu a realizat in anul 2000, in premiera mondiala, un aparat care purifica aerul in spatiile de locuit: distruge bacteriile din aer, retine praful si fumul de tigara, atmosfera devenind “ca in salina sau pe litoralul marin”. Instalarea acestui aparat costa atunci doar 480.000 lei! (48 de lei).

Medalia de Argint la a 30-a editie a Salonului International al Inventiilor. La a 30-a editie a Salonului International al Inventiilor, Tehnicilor si Produselor Noi de la Geneva 1-5 MAI 2002, Purificatorul de aer Salin, inventie a d-lui chimist Constantin Pascu, a fost premiat cu Medalia de Argint, fiind apreciat pentru ingeniozitatea ideii, pentru efectele sale benefice asupra starii generale de sanatate.

 

Daca am adus vorba despre un roman inventiv, care din fericire a creat ceva util pentru casa,si bineinteles că inventatorii creatiilor utile pentru casa noastra sunt mai multi dar eu am amintit doar unul mai sus,tin sa menționez ca exista PR3MIAZA INOVATIA.

PR3MIAZA INOVATIA este un proiect de sustinere si promovare a inventicii romanesti,care isi propune sa depuna un efort constant pentru a promova inovatia.

Campania “Premiaza inovația”,susținută de 3M România,este un proiect complex care se axeaza pe implicarea tuturor actorilor si vectorilor sociali care participa a acest regal al stiintei romanesti :studenti,profesori,mediul academic,cercetatori,mass media,autoritati si mediul de afaceri.

Campania incepe prin cateva evenimente locale desfasurate în universitati prestigioase, alese pentru istoria si traditia lor în cercetare, pentru implicarea in tot ceea ce presupune formarea si dezvoltarea de lideri in domeniile respective.

Calendarul campaniei PR3MIAZA INOVATIA în universități este:

1.Cluj, Universitatea Tehnica
Data eveniment:miercuri, 22 mai
KOL local:Radu Munteanu
Sala:Facultatea de Constructii, Amfiteatrul A2
Locatie/ adresa:Str Constantin Daicovicu , nr 15
Ora start eveniment:12
Grupul de business 3M in focus:Electronica si energie
Speaker-ul 3M Romania:Catalin Velescu
Director resurse umane:Nadia Badea -HR Manager 3M Romania.
2. Iasi,Universitatea tehnica Gheorghe Asachi
Data:joi, 23 mai
KOL locali:Boris Plahteanu ; Neculai Eugen Seghedin
Locatie/adresa:Facultatea de Inginerie Chimică şi Protecţia Mediului- Str. Dimitrie Mangeron,Nr. 73
Sala:Amfiteatrul CH II- Ilie Matei, etaj 1 ,
Ora start eveniment:12.00
Grupul de business 3M in focus:Industrial
Speaker-ul 3M Romania:Directorul grupului „Industrial” – Alexandru Dan Budau.
Director resurse umane:Nadia Badea -HR Manager 3M Romania.

One thought on “Constantin Pascu………Cine e?

  1. Pingback: Creativitatea, motiv de mândrie naţională? | DISCERNE

Comentariile sunt închise.