Recuperări

Noutati BlogIn urma cu ceva vreme am ramas cu blog-ul suspendat din cauza unui DDoS primit pe serverele unde era tinut blog-ul pana la vremea atacului,eu neapucand sa descarc un back-up al tuturor postarilor si datelor introduse in baza de date de pe acel server.Nereusind sa ma inteleg cu cei unde aveam ganduirea gratuita de altfel,am decis sa renunt la gazduirea gratuita si la firma respectiva de gazduire si am ales vechea mea firma unde am tot avut site-uri si blog-uri tinute,trecand de la gazduire gratuita la cea Premium.Acum am back-up automat si alte multe beneficii de la ei.Bineinteles ca se poate mai bine dar momentan pentru acest blog imi ajung resursele primite.

Din cauza lipsei acelui back-up nu am putut sa introduc in baza noua de date postarile mai vechi si a ramas ca eu sa scriu altele fara nici o legatura cu cele vechi.

Ieri accesand pagina facebook a blog-ului am descoperit ca erau tinute toate postarile mele vechi si asa am reusit sa le introduc in sistem,lucru care m-a bucurat destul de mult,deoarece nu ma asteptam sa le mai recuperez vreodata.Norocul meu a fost ca pe pagina de facebook,erau tinute doua exemplare,unul in care era doar un intro a ceea ce am postat eu iar alta era tot continutul.Pana la urma ce m-a interesat pe mine din vechile postari am reusit sa le aduc si pe blog-ul actual, asa ca am scapat🙂