Meșterii televiziunilor

Etno TvA tunat si i-a adunat pe toti.Mesterii televiziunilor s-au adunat ori i-a adunat cineva la Prigoana la televiziune.Pentru cei ce nu stiu ce televiziune are Prigoana va spun eu,Etno Tv.

Ce caut eu la 3 dimineata pe Etno? Nimic,butonam telecomanda tv-ului incercand sa gasesc ceva interesant la ora 3 dimineata.Si uite asa tot butonand ajung la Etno unde imi sare in ochi banda aceea verde de 3,75 euro/dedicatie si oricum nu ce scria pe ea ma interesa, ci halul in care mesterii au lasat-o sa mearga.Desi mesterii afisau tot felul de informatii pe ea,banda a fost lasata la o viteza prea mare,avand in vedere audienta careia i se adreseaza.Eu stand si incercand sa citesc de pe banda ca si cum m-ar interesa ce informatii contine,am simtit ca ma ia ameteala.Si daca pe mine ma ia cu ameteli atunci pe cei de 60 de ani sau 70 ce ii apuca?

Cum se pot gandi mesterii ca audienta lor formata din persoane in majoritate varstice, poate citi la viteza benzii?

Acum sa nu intelegeti ca viteza depasea limita legala pe vreun DN,dar depasea limita de viteza pentru o banda cu informatii de la orice televiziune normala din tara asta.

Pentru a intelege mai bine ce povestesc eu aici aveti un video mai jos