Mai știe cineva de Edy Spedition ?

Edy SpeditionDe cand cu moartea patronului de la Edy Spedition nu am mai auzit nimic de firma sa..stie cineva daca mai circula tirurile lor?

Eu ma tot uit pe strada dar nu le mai vad pe nicaieri.Ori nu merg eu pe unde circula ele?

Am auzit cate ceva de faliment,desi eu unul nu asi vrea sa fie adevarat si oricum fara patron nu se poate? Am inteles ca avea o sotie si copii..ei oare nu se pot ocupa de firma?

Ma gandesc ca cineva a preluat camioanele de la Edy sau le-a cumparat caci nu cred ca erau in leasing toate ca sa le ia bancile pe toate.Daca le-a preluat cineva unde sunt remorcie pe care apare sigla Edy…sau au fost schimbate si ele caci pe fiecare cap tractor erau doar lipite siglele si se puteau da jos.Oricum daca era dupa mine in semn de respect si pentru faima si continuitatea Edy,pastram totul asa cum erau.

Tu cum te-ai simti daca ai fi patronul unei astfel de companii?