Oare de ce imi place ?

Ochii care nu se vadDe vreo doua saptamani aud pe la radio cate o melodie noua in capul meu desi pe piata muzicala nu e asa noua.De o saptamana m-am blocat la Moody – Ochii care nu se vad, care o asculti cu placere ori de cate ori o aud.O alta piesa pe care o ascult cu placere este Apa de la Loredana dar care deja incepe sa ma plictiseasca,probabil ca din cauza faptului ca am invatat-o pe derost.

Tot auzind-o pe la radio m-am apucat sa caut dupa ea pentru a avea-o si eu pe calculator si bineinteles pe telefoane pentru momentele cand voi avea chef sa o ascult.

De ceva vreme ma bate gandu sa merg pe la karaoke cu prietenii dar atunci cand zici ca mergi,uite exact atunci nu mai mergi🙂 stiti cum e…faci planurile dupa care toate se ruineaza,asa ca momentan voi amana aceasta actiune pana cand va fi una spontana.Melodia asta e buna pentru karaoke mai ales ca versurile nu sunt complicate si greu de tinut minte..unii pot invata versurile doar ascultand piesa de cateva ori.Si mai es buna de karaoke pentru ca nu necesita o pregatire grozava in prealabil.

Sunt curios daca dintre cei care ati fost la karaoke pana acum sau cel putin ca privitori s-a facut careva de ras pe acolo?