Deci, nu stiu

intarziereCe fac,cum fac si cand fac de nu ajung mai niciodata la timp.In ultima perioada atunci cand vreau sa ajung undeva nu ma incadrez in timpul avut la dispozitie.Cand vreau sa plec la drum si am tren de exemplu catre destinatia dorita,ba ajung fix in ultimul minut cand sa plece trenul ori ajung dupa ce pleaca.Intalnirile cam la fel le execut.Cand trebuie sa ma intalnesc cu cineva pentru un proiect,ceva acolo nici o sansa sa ajung in ultimul minut ci ma apuc sa dau telefoane pentru a anunta ca nu mai reusesc sa ajung la ora fixata.

Desi stiu ca nu e frumos sa faci lumea sa astepte dupa tine sau mai grav sa nu te prezinti la intalnirea respectiva si nici macar sa nu anunti ca nu ajungi,mie asta mi se mai intampla si sper ca voi schimba acest lucru cat de curand.

Bineinteles ca am primit prima reclamatie din viata mea🙂 Se intampla acum 2 luni cand trebuia sa merg sa vad de calculatorul unei persoane care se plangea de ceva vreme de el,asa ca ma suna omu ca a inteles ca fac si dreg la ele…bun, bine…stabilesc datale problemei, punem la punct o intalnire si poc..eu nu ajung iar atunci nu avusesem nici credit pe telefon sa anunt..cat despre alte telefoane de la prieteni prin care sa anunt nici vorba…si mai e o chestie nici nu imi place sa vorbesc de la altii de pe telefoane.Bineinteles ca eu nu aveam doar acel calculator de vazut in ziua respectiva…mai aveam si eu de umblat in oras cu treaba mea…era bine daca ma relaxam in acea zi, dar nu asta am facut.Am zis ca de atunci chiar daca nu imi place voi apela la cunostiinte sau prieteni daca nu voi putea anunta lipsa mea de la intalniri.Din toata povestea asta am pierdut prin neprezentare aproximativ 100 de lei,dar ce sa ii faci..asta e..pana la urma cand nu ti-e dat sa fie nu iasa nimic.