Noutati Blog

versiune mobila blogIn timp ce voi citeati subiectele adaugate pe blog astazi eu cautam sa modific cate ceva la blog,pentru ca asa imi place mie sa fac,tot timpul site-ul sau blog-ul trebuie modificat,reimprospatat si adaugate functionalitati noi pentru acoperirea tuturor necesitatilor vizitatorilor.

Astazi printre modificari micute am plantat in sistem versiunea mobila a blogului pentru cei ce in comoditatea lor viziteaza site-urile sau blog-urile preferate de pe mobil.De astazi m-am aliniat si eu cu tot cu blog oferindu-va versiunea mobila.

De probat eu l-am probat de pe dektop dar nu am intrat de pe telefon pentru ca nu am activat netul pe mobil asa ca il voi incerca cu alta ocazie.Tot pentru cei ce intra cu ajutorul telefonului mobil pe blog astazi am pus si codul QR iar la o scanare a lui cu telefonul in mod normal ar trebui sa acceseze versiunea mobila a blog-ului.De asta sunt si eu curios, asa ca, am sa va rog pe voi care aveti smatphone-uri sa scanati acest cod aflat in dreapta si sa imi lasati un comentariu la aceasta postare daca functioneaza.