Da’ nu mai poti scrie ?!

mai bine scriiDe ceva vreme incoace am cam inceput sa ma satur de tot felul de pagini si imagini recomandate de diversi utilizatori facebook,caci despre facebook sunt multe povesti.

Pe facebook exista multe pagini care cica incearca sa fie mai intime cumva cu unii useri facebook ce urmeaza sa dea share la toate pozele si imaginile create de ei.Atunci cand spun create nu ma refer ca sunt creatii proprii ci doar niste poze sau imagini culese de pe internet si apoi editate unde se adauga diverse chestii,texte ce te-a ating la suflet cica,chestii romantice,declaratii de dragoste si alte texte si link-uri.Bineinteles link-urile nu duc nicaieri inafara de pagina lor de facebook la care te sfatuiesc ei sa le dai un like.

Odata ce ai dat like incep sa apara cam tot felul de poze de la ei,mesaje si alte porcarii.Eu in lista mea de amici ori prieteni am destui care sunt abonati la toate povestile astea si inevitabil imi apar si mie atunci cand ei dau share ceea ce ma deranjeaza.

De acolo si intrebarea…Da’ nu mai poti scrie?

Cred ca oricine daca are ceva pe suflet,vrea un sfat sau are ceva de spus o poate face fara a deranja pe altii cu link-uri si imagini care la un moment dat sunt deranjante pe unii.

Pentru asta s-au inventat blog-urile,forumurile si tot felul de site-uri unde poti primi un sfat,un raspuns la intrebarile si nelamuririle tale.Ori daca nu pur si simplu la statusul facebook poti pur si simplu sa scrii ce te doare🙂