Asigurarea de la Raiffeisen Bank

asigurari de viata Raiffeisen BankEste vorba de asigurarea de viata ce o ofera Raiffeisen Bank.Bineinteles aceasta asigurare nu e de la banca ci de la o companie de asigurari la care nu ii dau eu numele acum,cu care banca are parteneriat.

Modul se lucru este cam asa:

In momentul in care te angajezi la o companie multinationala de exemplu, care are parteneriat cu aceasta banca,urmand ca salarul sa iti fie plasat in contul care ti se va deschide la semnarea contractului sau mai apoi,odata cu semnarea contractului individual de munca sau la instruirile in domeniul in care vei munci, vei semna si un contract cu banca prin care ai acces la serviciile bancii in cazul in care nu ai avut pana la momentul angajarii.In general contractul cu banca respectiva il aduce la firma unde vei munci directorul de filiala sau un adjunct a lui pentru a fi siguri ca contractele semnate sunt de ordinul zeiclor cel putin.Deci cativa iepuri impuscati dintr-un foc.

Deci am semnt contractul cu firma si cu banca,dupa care urmeaza in aceeasi zi la termen de cateva minute semnarea contractului de asigurare de viata completat in prealabil de banca dupa care de tine,scuza fiind ca vei primi ceva banuti frumosi in cazul unui accident de munca sau ceva mai grav,o capcana in care foarte multi cad ei nestiind ca semnarea contractului de asigurare de viata NU ESTE OBLIGATORIU,fapt pentru care eu am refuzat de 3 ori incheierea unei asigurari de viata.De ce?

1. Pentru ca nu mi s-a oferit posibilitatea unei alegeri a companiei de asigurari,un lucru inacceptabil pentru mine si tot odata ilegal.

2.Pentru ca nu am considerat aceasta asigurare de viata la momentul respectiv ceva util pentru mine.

In urma refuzului primit de catre respectva individa a bancii,am primit o privire suspecta care imi spunea fara cuvinte sa ma duc de pe unde am iesit,fapt care pe mine m-a amuzat.

Urmarind zambetul angajatei bancii respective in timp ce ceilalti noi angajati semnau contractele de asigurare de viata eu continuam sa ma amuz pe seama ei.Mai arunca ea cate o privire la mine dar nu cred ca a avut tupeul sa ma intrebe de ce am refuzat asigurarea de viata,dar probabil si-a dat seama ca cunosc legislatia referitoare la asigurarile de viata,asa ca a stat in banca ei.Eu oricum eram pregatit cu un raspuns in caz de ceva.

Deci prin urmare atunci cand cineva va forteaza mai mult sau mai putin sa va asigurati la o singura companiei puteti refuza fara a da explicatii nimanui,dar trebuie sa stiti ca ESTE ILEGAL din partea unei companii sau a unei banci sa nu iti ofere posibilitatea alegerii companiei de asigurari cu care sa semnezi.

Si ce castiga banca daca are parteneriat cu o companie de asigurari?

Pai atunci cand semnezi contractul cu banca pentru salar si deschiderea unui cont,are comisioane de care in nici un caz nu te va informa in prealabil,comisioane la operatiuni cu cardul inafara de cel de extragere a salarului din bancomat,comision pe care il plateste firma unde te-ai angajat,castiga comision de la contractele de asigurarile de viata din partea acelei companii de asigurari de viata,dupa care si acea companie castiga sumele aferente de bani livrate de tine in decursul unui minim an de asigurare.

Scopul acestui articol este acela de a atrage atentia acelora care semneaza orice,oricum si oriunde.Daca pana acum nu ati invatat sa cititi ceea ce urmeaza sa semnati,chiar si contractul de munca si clauzele sale,ar fi cazul sa o faceti de acum.