România dansează live & lipsă

romania dandeazaAseara butonand telecomanda televizorului aterizez pe Antena1 unde era cred ca in reluare sau momente din Romania danseaza nu stiu exact pentru ca nu dadeau chiar tot momentul dansului.Odata cu emisiunea asta mi-am adus aminte de dansul unui baiat care imi placuse intr-o editie precedenta,el dansand pe dubstep.Un baiat de pe la tara,de care ai fi zis ca e acolo sa se faca de ras si sa fie cat poate exista de patetic.Nici eu cat nici juriul la prima vedere nu am dat doi bani pe el,dar in timpul momentului urmarind evolutia lui am ramas cu gura cascata.

Pana acum nu am gasit acel moment pe internet deoarece nu l-am cautat decat pe site-ul romania danseaza via antena1 respectiv a1.ro unde surpriza nici o editie inafara de cea din 14 aprilie nu mai era disponibila…din ce motive numai ei stiu..iar eu presupun ca serverul pe care sunt plasate filmarile sunt praf si nu tin la trafic mare,asa ca probabil au decis sa reduca din el decapitand filmarile vechi.

One thought on “România dansează live & lipsă

  1. Pingback: România Dansează – Moment mișto | Ce Blog

Comentariile sunt închise.