De ce eu?

de ce euAstazi am umblat mult in oras dar nu in Arad,ci in Timisoara asa ca am avut contact cu cetatenii cu sau mai mult fara tigari.

Incepand cu gara din Arad unde cat am asteptat o persoana sa apara am baut o cafea si uite asa servindu-mi eu cafeaua de la ora 14 ies copii de la scoala si incep sa intre cu gramada in gara.Invartindu-se ei mult si bine incep sa se invarta si pe langa mine cerandu-mi o tigara.Da! Acea vesnica tigara ce ne lipseste la toti cateodata.Din pacate sau din fericire nu m-am apucat sa servesc lumile cu tigari pentru ca ramaneam eu fara si in plus de asta si eu stateam rau cu tigarile asa ca am decis sa nu le impart.Stau ce stau si mai apare unu cu un leu in mana scuzandu-se ca ma deranjeaza,ma informeaza ca a ramas fara tigari (scoala fiind un adevarat stres pentru unii), dupa care imi intinde acel leu in schimbul unei tigari,la care eu cred ca stiti ce raspuns i-am dat.

Si uite asa ajung in Timisoara dupa ce ma dau putin prin mall in Arad,unde bineinteles inceputa ziua fiind asa a trebuit sa continue cu cate un personaj care ba iti cere o tigara ba un leu.

Acum seara dupa ce am terminat plimbarile,vizitele si toate cele necesare prin Timisoara dau sa revin acasa in Arad si asteptand trenul sa plece imi aprind o tigara iar un om observand imi da de 2 ori tarcoale prinde curaj si imi cere o tigara la care eu i-am spus ca nu ii dau.Mai face o tura de peron dupa care revine si ma reintreaba daca ii dau o tigara dupa care primeste acelasi raspuns plus sfatul de a merge la munca nu sa stea in gara sa cerseasca tigari.Ajungand in gara Arad si mai apoi in statia de tramvai ma trezesc ca ma fileaza un domn,ii spun domn ca sa nu ii spun boschetar sau eventual om al strazii cu vesnicul leu in mana cerandu-mi o tigara si informandu-ma ca nu a gasit nici o vanzatoare care sa ii dea o tigara.

Printre aceste cerinte primite astazi bineinteles ca au venit intrebari gen pe unde o iau catre… iar intrebarile venind prin Timisoara,clar nu aveam nici eu habar ce sa ii spun la om asa ca un simplu nu stiu ca nu sunt de aici a fost de ajuns.

Si ma gandesc de multe ori cand patesc chestii deastea sau ma intreb pana la urma de ce se leaga lumea de mine pentru chestii deastea?!

Ma da fata mea de gol spunand ca sunt o persoana sociabila?

Sau spune ca sunt plin de bani si ca si imi impart veniturile cu tot omu strain de pe strada?!

Lasă un răspuns

